Poskytnete-li nám své kontaktní údaje, my se s vámi spojíme.
vaše jméno a příjmení
váš telefon
kdy vám máme zavolat?
Součet čísel 5 a 7?

Technická podpora

Našim zákazníkům nabízíme technickou podporu, kterou zajišťuje profesionální tým pracovníků, připravený vyhovět všem individuálním požadavkům na funkcionalitu programu a jednotlivých modulů.


E-mailová a telefonická podpora

Jedná se o výhradně technické potíže s funkčností programu, problémy při instalaci apod. Dotazy posílejte na adresu hotline@starlit.cz nebo telefonicky na čísle 487 524 931. Požadavky vyřizujeme v době od 7.00 - 11:00 a 11:30 - 15.30 hodin PO - PÁ.


Individuální servisní služby

Jedná se zejména o individuální konzultační a servisní práce následujícího charakteru:

  • úpravy dat dle požadavků klienta
  • vysvětlení a opravy chyb (např. v rámci vyúčtování služeb, SIPO)
  • výrobu zakázkových modulů a pluginů (např. pro import odečtů)
  • tvorbu a úpravy individuálních sestav
  • převody dat do programu SSB2000


Technické zásahy u klienta

Máte-li zájem, aby k vám přijel některý z našich servisních pracovníků a poskytl technickou podporu přímo v místě vaší firmy, můžete si po dohodě sjednat termín.

Objednávky na individuální technické práce a osobní zásahy u klienta zasílejte na starlit@starlit.cz nebo telefonicky na čísle 487 524 931.

Při zachování vysokého standardu běžně poskytovaných služeb nabízí společnost STARLIT s.r.o. svým klientům několik nadstandardních produktů.