Našim zákazníkům nabízíme technickou podporu, kterou zajišťuje profesionální tým pracovníků, připravený vyhovět všem individuálním požadavkům na funkcionalitu programu a jednotlivých modulů.
E-mailová a telefonická podpora
Jedná se o výhradně technické potíže s funkčností programu, problémy při instalaci apod. Dotazy posílejte na adresu hotline@starlit.cz nebo telefonicky na čísle 487 524 931. Požadavky vyřizujeme v době od 7.00 - 11:00 a 11:30 - 15.30 hodin PO - PÁ.
Individuální servisní služby
Jedná se zejména o individuální konzultační a servisní práce následujícího charakteru:
- úpravy dat dle požadavků klienta
- vysvětlení a opravy chyb (např. v rámci vyúčtování služeb, SIPO)
- výrobu zakázkových modulů a pluginů (např. pro import odečtů)
- tvorbu a úpravy individuálních sestav
- převody dat do programu SSB2000
Technické zásahy u klienta
Máte-li zájem, aby k vám přijel některý z našich servisních pracovníků a poskytl technickou podporu přímo v místě vaší firmy, můžete si po dohodě sjednat termín.
Objednávky na individuální technické práce a osobní zásahy u klienta zasílejte na starlit@starlit.cz nebo telefonicky na čísle 487 524 931.
Při zachování vysokého standardu běžně poskytovaných služeb nabízí společnost STARLIT s.r.o. svým klientům několik nadstandardních produktů.