19.srpen 2011
Zpravodaj pro uživatele sofwarových produktů STARLIT s.r.o.

Vážený zákazníku,

jelikož se nám blíží 17. ročník Setkání uživatelů 2011, rádi bychom se mu v tomto zpravodaji věnovali. Chceme Vám poskytnout informace o smyslu, průběhu a organizaci tohoto setkání, aby si každý z našich klientů, který se ještě této akce neúčastnil, mohl udělat svou vlastní představu.

téma: Setkání uživatelů 2011


Letošní setkání uživatelů se bude konat 22.-23.září opět v hotelu Skalský dvůr u Bystřice pod Pernštejnem. Cílem tohoto setkání je výměna zkušeností všech našich klientů týkajících se nejen programu SSB2000, ale i všech souvisejících modulů a samotné problematiky správy a účetnictví SVJ, bytových družstev či realitních kanceláří. Nedílnou součástí jsou i odborné přednášky v rámci našich hostů. Řada zákazníků velice ráda využívá těchto setkání k individuálním konzultacím s našimi zaměstnanci a řešení individuálních problémů. Nabízíme Vám k nahlédnutí program letošního setkání :

Program setkání


22. září 2011
08:00 – 09:00 registrace účastníků
09:00 – 09:15 organizační zahájení
09:15 – 10:00 novinky v SSB2000
10:05 – 11:00 software SSB 5G
11:00 – 12:00 JUDr. Ing. Bučková – účetní a daňové informace
12:00 – 13:30 oběd
13:30 – 14:15 schopnosti SSB2000, o kterých možná nevíte
14:20 – 15:00 JUDr. Darebný – novinky v legislativě
15:20 – 16:00 technická podpora (E–podpora, hotline, diskusní fórum
16:05 – 18:00 praxe v pracovních skupinkách
18:00 – 19:30 večeře
20:00 – diskuse a společenský večer
23. září 2011
08:00 – 09:00 snídaně
09:00 – 10:00 rozšiřující produkty k SSB2000
(moduly, programy, služby)
10:00 – 12:00 praxe v pracovních skupinách
12:00 – 13:00 oběd, odjezd

Pracovní skupiny se zaměřují na základy práce s programem SSB2000, úpravu uživatelských sestav, vyúčtování služeb a fondů, SSBfin a další.

Informace pro účastníky


Pokud se rozhodnete, že byste se rádi zúčastnili akce Setkání uživatelů 2011, je potřeba zaslat závaznou přihlášku prostřednictvím zákaznické aplikace společnosti STARLIT s.r.o. Dále je nutné zaslat potvrzení o úhradě účastnického poplatku nejpozději do 15.9.2011. Poplatek za účast na setkání je 3 790Kč / osoba, který se hradí formou příkazu k úhradě. Je možné na jednu přihlášku přihlásit i více účastníků najednou. Další informace naleznete na našich stránkách v sekci Setkání uživatelů.

Jak probíhala minulá setkání?


Příjemné prostředí, bezvadná atmosféra a užitečné informace - to je kombinace, kterou nabízí akce Setkání uživatelů. Ceníme si především pozitivní reakce ze strany našich klientů, kteří jsou s touto akcí velice spokojení. Oceňují především možnost účasti na odborném programu, který zároveň doprovází prostředí s příležitostí relaxace. Ostatně to dokazují i netradiční ukázky básní od našich zákazníků, které v průběhu minulých setkání vznikly :

Vyznání Ferdy Vomáčky (Setkání 2006)

"Co nového přichystali, všichni už jsme zvědaví
a tak kdekdo z blízka, z dáli, vyškolit se vypraví.
Nové věci, staré chyby do hlavy nám vtloukají,
řeší s námi „coby-kdyby“, na únavu nedbají."
Soutěžíme, bodujeme a jak velí tradice
do sytosti hodujeme, snažíme se velice.
Na večer se můžem těšit, tam se teprv ukáže,
přestaneme práci řešit, kdekdo z nás se odváže.

Báseň SSBÉČKO (účastníci z MÚ Dubí, Setkání 2006)

"SSBéčko nemá chybu,
vždycky nás dá do pohybu.
S programem si víme rady
díky panu Škarvadovi.
Když si rady nevíme,
telefony žhavíme.
Vysvětlíme Vám náš problém,
za okamžik máme po něm.
Díky,všichni STÁRLIŤÁCI,
s Vámi nás to baví v práci.

Všechny ty, kteří se na Setkání uživatelů 2011 ještě nepřihlásili, srdečně zveme!



za společnost STARLIT s.r.o.

Bc. Barbora Rotišová

e-mail: rotisova@starlit.cz

tel.: 487 863 757, 487 863 758

Pokud již nechcete zasílat tento zpravodaj, odpovězte nám obratem na tento e-mail.