Pomůžeme Vám připravit a spravovat celý systém tak, aby všechny programy běžely hladce a komunikovaly spolu tak, jak mají.
(například v rámci vyúčtování služeb, SIPO)
(třeba pro import odečtu)
Vyřešte všechno přímo u Vás ve firmě. Domluvme si termín a naši servisní technici se za Vámi vydají do terénu.
Individuální technické práce a osobní zásahy u Vás v kanceláři objednáte na telefonním čísle 487 863 757 nebo 487 863 758. Případně nám napište na e-mail starlit@starlit.cz.
Se službou E-podpora můžete technické zádrhely řešit s naším servisním pracovníkem online. Připojí se na Váš počítač a problémy řešíte, jako byste seděli vedle sebe. Přes E-podporu můžeme i proškolit Vás a Váš tým. Stačí Vám sluchátka a mikrofon.
Největší výhodou E-podpory je, že věci řešíte okamžitě, a když propojíme Váš počítač s naším, zvládneme toho víc než po telefonu nebo v e-mailu.
© 2022 STARLIT OK-Soft s.r.o. Váš dodavatel softwaru pro správu domů.