Něco nefunguje nebo potřebujete poradit?

Technická podpora

Pomůžeme Vám připravit a spravovat celý systém tak, aby všechny programy běžely hladce a komunikovaly spolu tak, jak mají.

Požádejte o technickou podporu

Telefony zvedáme a e-maily vyřizujeme v pracovní dny od 9:00 do 15:30.

S čím Vám naše oddělení technické podpory pomůže?

Telefonické i osobní konzultace

Problémy při instalaci

Technické potíže při používání programu

Úpravy dat

Vysvětlení a opravy chyb

(například v rámci vyúčtování služeb, SIPO)

Výroba zakázkových pluginů a modulů

(třeba pro import odečtu)

Tvorba a úprava individuálních sestav

Převody dat do programu STARLIT SSB

Přijedeme k Vám

Vyřešte všechno přímo u Vás ve firmě. Domluvme si termín a naši servisní technici se za Vámi vydají do terénu.

Individuální technické práce a osobní zásahy u Vás v kanceláři objednáte na telefonním čísle 487 863 757 nebo 487 863 758. Případně nám napište na e-mail starlit@starlit.cz.

Pomůžeme online

Se službou E-podpora můžete technické zádrhely řešit s naším servisním pracovníkem online. Připojí se na Váš počítač a problémy řešíte, jako byste seděli vedle sebe. Přes E-podporu můžeme i proškolit Vás a Váš tým. Stačí Vám sluchátka a mikrofon.

Největší výhodou E-podpory je, že věci řešíte okamžitě, a když propojíme Váš počítač s naším, zvládneme toho víc než po telefonu nebo v e-mailu.